Tuesday 14 March 2017

XXX

Dah lama juga tak tengok wayang dan tak berkesempatan.

Tapi ada satu hari yang kami balik KLM, kami pergi tengok XXX. Vin Diesel. Punya banyak cerita entah kenapa bini ni pergi pilih cerita ni. Entah kenapa.

Cerita kepoyoan VD dah jadi bahan tawa si laki. Laki gelakkan aku sebab pilih cerita entah hapa-hapa. Dan kenapa verita poyo dan entah apa-apa ni masuk pawagam.

Kenapa?

Patut poyo ini tak wujud sama sekali. Poyo sangat. Pasal kau VD maka aku adalah bini yang digelakkan lakinya. Sebab kau. 

Maka aku tidak puashati. Belum pernah lagi laki gelakkan aku pasal pemilihan cerita wayang. Maka kau telah merosakkan imej aku sebagai bini yang pandai pilih movie. 

Lalu, aku tengah berkira-kira untuk unfollow kau.

Follow / unfollow 
Follow / unfollow

AAARRGHHHHHHHHHH.

XXX: Return of the Xander Cage 


No comments:

Post a Comment

Online Marketing Part 4: Copywriting

What is copywriting? Bila speaker first mention copy writing dalam seminar, I thought what the hell was that, saya ingatkan macam IP o...